Odense Teater
Af P. O. Enquist, Instrueret af Lane Lind
"Desuden har scenografen Stine Martinsen gjort Værkstedet til en intim hjørneverden af caféborde og vinduer, man kan gemme sig bag - eller netop blive set igennem - i et begavet spil af spejlinger og forliste drømme. Og kostumerne er så elegante og præcise; lige så omhyggeligt plisserede som iscenesættelsens replikker er nøjagtigt ondskabsfulde."
Information/Anne Middelboe Christensen
"Scenografen Stine Martinsens prismeagtige spejlkabinet understreger fint de mange vinkler i teksten, som instruktøren Lane Lind fornemt udfolder. /..forrygende køns- og kærlighedsteater, der underholder og gør os klogere på samme tid."
Jyllandsposten/ Henrik Lyding
"Stine Martinsen har til forestillingen lavet en meget enkel men velfungerende scenografi til at illustrere scenen i Dagmarteatret, hvor skråtstillede glasvægge afgrænser scenerummet fra sidegemakkerne. Glasvæggene giver en fin dybdevirkning og er samtidig en velfungerende, symbolsk ramme."
Teateranmeldelse.dk/ Henriette Cohen Simonsen
"Scenografien består af glasvægge, som ufølsomt afslører og genspejler personernes afmagt og desperation: Sådan handler mennesker, når de bliver trængt op i en krog."
Fyens Stiftstidende/ Lene Kryger 5 Stjerner
"Storspil af alle fire skuespillere, der spillede så spyttet sprøjtede og teatrets virkelighed næsten blev mere nærværende, end den vi befinder os i. Tribadernes nat er en spejling. I skuespillet vi ser, befinder der sig endnu et skuespil indeni, og i åbningscenen folder problematikken sig fornemt ud, godt hjulpet til af en virkningsfuld scenografi. Skuespillerne spejler sig både i hinanden og i vinduernes glans. Som en ekstra krølle på halen, fornemmer man også især Siri's fragmenterede kvindelighed: hustru, mor, elskerinde, kunstner og menneske. I fem vinduer dukker hun op i den effektfulde åbningscene."
Vollsmose.dk/ kf
Tribadernes nat